środa, 23 lipca 2014

Celuj w księżyc, ...




Celuj w księżyc, 

bo nawet jeśli nie trafisz, 

będziesz między gwiazdami

Patric Suskin


Napiszcie sobie te motto, umieście najlepiej przy lustrze (z niego korzystacie codziennie) i niech będzie Waszym hasłem, Waszym dążeniem do celu, do reazlizacji swoich marzeń. Bo marzenia są po to, by je spełniać. Ja już to zrobiłam. Te motto codziennie przypomina mi po co wstałam, po co wykonuję określone rzeczy i dlaczego czasami musi być tak ciężko. Łatwiej wszystko się przechodzi, znosi, gdy gdzieś tam widzimy swój cel.

Źródlo zdjęcia: http://www.tapeciarnia.pl/ksiezyc.html?st=3


Patrick Süskind (ur. 26 marca 1949 w Ambach) – niemiecki pisarz oraz autor scenariuszy. Studiował historię na Uniwersytecie w Monachium oraz Aix-en-Provence, obecnie mieszka w Monachium i Paryżu.
Jego najgłośniejsza powieść to Pachnidło (1985), która zdobyła uznanie w świecie literackim i w 2006 została zekranizowana przez Toma Tykwera, po tym jak wytwórnia filmowa Constantin-Film nabyła prawa do wyłączności. Ponadto Süskind ma swój udział w scenariuszach do kilku filmów: dziesięcioodcinkowego Monaco Franze (1984), w którym sam zagrał niewielką rolę drugoplanową, Kir Royal z 1986, filmu Rossini (1997) oraz Vom Suchen und Finden der Liebe (2005) w reżyserii Helmuta Dietla. Jednoaktowy monolog Süskinda Kontrabasista z 1981 był w sezonie teatralnym 1984/85 najczęściej graną sztuką w teatrach niemieckojęzycznych (około 500 przedstawień).

Źródło: Wikipedia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz