środa, 23 lipca 2014

Potrzebuję Waszej pomocy / I need your help

Już niedługo.

Od połowy września rozpoczynam naukę w Wytwórni Antidotum na:
"Profesjonalnym kursie tworzenia biżuterii".
To nie jest zwykły kurs, to trzyletni  kurs złotniczy.
Będę na bieżąco relecjonować Wam moje poczynania, moje osiągnięcia.
Trzymajcie za mnie "kciuki".


Wytwórnia Antidotum



Poziom 1 (1 semestr szkolenia) obejmuje:
-  omówienie zasad BHP
- użycia podstawowych narzędzi
-  materiałoznawstwo 
-  podstawowe zagadnienia technologiczne (wycinanie piłką włosową, klepanie, cięcie, piłowanie, wyżarzanie, lutowanie, walcowanie, ciągnięcie, topienie i odlewanie srebra, szlifowanie, matowanie i polerowanie powierzchni, konstruowanie prostych przedmiotów (np. obrączki, zawieszki).

„Kurs tworzenia biżuterii 

– antidotum na tempo codziennego życia”



Nie mogę się doczekać. To jest to czego pragnę się uczyć, pragnę wykonywać. 
Pozostaje nierozwiązany problem finansowy.
Muszę te środki pozyskać, czyli kolokwialnie mówiąc - zarobić.

Do końca sierpnia mam urlop. To nie jest urlop typowo wypoczynkowy na plaży w Hiszpanii. To urlop na załatwienie wszelkich spraw, na opisanie i uzupełnienie swoich stron, sklepów itp.

Od 1 września rozpoczynam sprzedaż swoich produktów. Nie będzie to zwykła sprzedaż, to ma być sprzedaż stulecia, bo to ona ma zagwarantować mi środki finansowe na szkołę, ZUS i inne opłaty.

Potrzebuję Waszej pomocy.
Proszę Was, udostępniajcie informacje o Pracowni, o biżuterii, mówcie swoim znajomym.  Wszyscy wiemy, że są różne narzędzia do promowania firmy, ale i tak najaważniejszym jest Wasza promocja, Wasze wsparcie, Wasze polecenie.


W związku z powyższym przypominam, gdzie można nabyć moje produkty. Jednocześnie chciałam nadmienić, że oferowana biżuteria wykonywana jest w jednym egzemplarzu, jest moim projektem autorskim i raczej nie przychylam się do jej kopiowania.

Moim zamierzeniem, moim pragnieniem i celem jest, abyście w biżuterii mojego autorstwa czuli się wyjątkowo, oryginalnie i nietuzinkowo. Stąd brak możliwości powielenia wzoru.
Płacicie za produkt, ale także za jedyny taki egzemplarz na świecie. 

A oto miejsca w świecie, gdzie można nabyć biżuterię Acoya Jewellery:


Do końca sierpnia wstawię do sklepików całą posiadaną biżuterię i  jeszcze wiele nowych projektów do tego czasu powstanie.

Bądźcie ze mną. Razem stworzymy wspólną historię. Może i Wy macie nowe zadania, nowe cele, nowe pomysły?  Piszcie. Może potrzebujecie pomocy. O ile mogę, o ile potrafię chętnie pomogę. Musimy się razem wspierać.
Pozdrawiam :)
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz