wtorek, 22 lipca 2014

Jestem szalona / I'm crazy

Jestem szalona

Marzyłam o swojej Pracowni wiele lat temu, o innej pracy, o realizacji swoich artystycznych wizji.
Udało się marzenie zrealizować (chociaż większość ludzi "pukała się w głowę").
10.10. 2011 założyłam działalność gospodarczą, utworzyłam Pracownię Rękodzieła Artystycznego "Acoya"; obecnie: "Acoya Jewellery".
Prawie trzy lata zmagam się z rzeczywistością, z utrzymaniem firmy. W międzyczasie wykonałam tysiące błędów, które skutkowały różnymi konsekwencjami, także tymi mniej przyjemnymi. Nadal borykam się z wieloma problemami, nadal nie wszystko jest takie jak powinno być. Tyle tylko, że już wiem jak chcę aby wyglądała moja firma, już wiem czym chcę się zająć, znam swoje błędy.
Zanim uporam się z tym wszystkim minie jeszcze trochę czasu, ale już czuję smak zwycięstwa.
Uczę się, cały czas się uczę. Czytam, tłumaczę, piszę i nie zamierzam ukrywać, że jest mi ciężko to wszystko samej "ogarnąć". Projektowanie i wykonywanie biżuterii, marketing, cały ten Socjal Media, Branding itp.

Dlaczego jestem szalona?

Podjęłam się kolejnego wyzwania.
Postawiłam sobie kolejny cel do realizacji, tyle tylko, że jest to ogromne ryzyko finansowe dla mojej firmy.
Wiem jednak, że bez tego kroku, nie jestem w stanie posunąć się do przodu.
A ja chcę się dalej uczyć, chcę tworzyć nowe rzeczy, chcę realizować pomysły ze swojej głowy.
Pragnę pójść do przodu. Nie zadowala mnie tu i teraz, pragnę więcej. Więcej wiedzy.

O czym piszę?

Zapisałam się na trzy letni profesjonalny kurs wykonywania biżuterii:

tworzenie-biżuterii_Wytwornia-Antidotum_Semestr-4_margita_grabowska
Źródlo: http://wytwornia.antidotum.pl/profesjonalny-kurs-jubilerski/



Co to dla mnie oznacza?
Oznacza, że nauczę się profesjonalnych technik jubilerskich, że będę tworzyć rzeczy niebanalne, bo brak wiedzy praktycznej nie będzie przeszkodą do ich powstania.
Oznacza również, że kolejne trzy lata muszę ciężko pracować, aby na to zarobić.
Oznacza, że kolejne trzy lata nie będę miała urlopu i nie kupię sobie nic (babskich zachcianek, typu ciuszek, buty itp.), bo wszystkie środki pójdą na firmę i kurs.

A pomimo tego wszystkiego jestem szczęśliwa. bardzo szczęśliwa.
Otwieram nowe drzwi, do nowej zaczarowanej krainy.

Bądźcie ze mną, teraz jak nigdy dotąd potrzebuję Was, potrzebuję Waszej siły i wsparcia.
Pozdrawiam
Beata

tworzenie-biżuterii_Wytwornia-Antidotum_Semestr-5_leszek_dzido3

tworzenie-biżuterii_Wytwornia-Antidotum_Semestr-5_krupa_joanna

Źródło zdjęć: http://wytwornia.antidotum.pl/profesjonalny-kurs-jubilerski/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz