wtorek, 30 września 2014

Bransoletki z miedzi już na Etsy

Nie było mnie tutaj dzisiaj widać. Przepraszam.

Wstawiałam bransoletki do sklepu na Etsy: https://www.etsy.com/shop/AcoyaJewellery


Cały czas miałam nadzieję, że zaświeci słońce i uda mi się zrobić ładne zdjęcia naszyjnikom, ale niestety nie udało się.
Troszkę pracowałam na AdWords i na pozostałych portalach. Poprawiałam opisy i różne napotkane błędy.
Jak widać "audyt wewnętrzny" zmobilizował mnie do jeszcze większej poprawy jakości w zakresie prezentacji i informacji o produkcie.
Tłumaczę sobie te wszystkie niedociągnięcia tym, że najlepiej to pracuje mi się tworząc i tam oddaję siebię w całości. Na pozostałe sprawy zostaje już niewiele mnie, ale to wszystko po woli naprawię. Dziekuję Wam za cierpliwość.
Poniżej pokażę Wam jeszcze raz bransoletki dzisiaj oferowane do sprzedaży, w nowych i starych ujęciach:





















Pozdrawiam
Beata


2 komentarze: