poniedziałek, 29 września 2014

Październik - miesiącem prezentów

Kochani

Już za dwa dni zbliża się miesiąc październik. 
Miesiąc ten w sposób dla mnie niezrozumiały  skupia większość ważnych wydarzeń z mojego życia: urodziłam się, wyszłam za mąż, w październiku urodzili się moi najbliżsi (w większości). Założyłam firmę i wiele wiele innych.




I właśnie w związku z 3 rocznicą działalności Acoya Jewellery (wcześniej Pracownia Rękodzieła Artystycznego „Acoya”) oraz połączenia wszelkich innych miłych memu sercu wydarzeń, chciałabym jakoś to uczcić. Tylko nie sama. Chciałabym to zrobić z Wami. 

Chciałabym zrobić Wam prezent, przyjemność. Mnie tyle w życiu spotkało dobrego, tyle radości, tyle szczęścia, że chociaż w ten sposób mogę się z Wami podzielić.
Proponuję, więc Kochani:


W październiku

Broszka gratis do każdego zakupu !!!


Każdy, niezależnie od wartości zrobionych zakupów otrzyma broszkę gratis. Broszki będą różne: z organzy, tiulu, żorżety, satyny i połączeń tych tkanin. Wszystkie szyte, nie klejone. Piszcie kolory, może będę mogła spełnić to życzenie.

Powiedzcie mi …
Czy ktoś z nas nie lubi prezentów?

Ja nie znam takiej osoby, a Wy?


Pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz