poniedziałek, 29 grudnia 2014

Moje drogowskazy w 2015 roku

Kochani,

Wiele nad wszystkim myślałam, bo czasu było wiele.
Pisałam Wam, że na końcówkę roku już zabrakło mi sił fizycznych. Nie dałam rady. Już nie byłam w stanie więcej i intensywniej pracować. Musiałam wcześniej niż planowałam pokończyć swoje sprawy. 
Nie wracam już do 2014 roku. To nie jest czas na roztkliwianie się. Wyciągnęłam wnioski i podjęłam decyzje.
A oto hasła na 2015 Rok:

1. NAUKA
2. HISTORIA
3. UPCYKLING
4. MODA
5. MINERAŁY
6. 365 KOLCZYKÓW W 2015 ROKU

Pierwsze moje hasło to nauka. Właśnie nauce dedykuję 2015 rok. Pragnę poznać nowe techniki, metody, spróbować czegoś innego. Udoskonalić warsztat, który już posiadam.
Chcę w swoich pracach więcej radosnej twórczości, łączenia stylów, szaleństwa.
Zamierzam uczyć się niemalże od podstaw, krok po kroku. i zamierzam robić to razem z Wami.
Kupiłam w tym roku książkę, o której marzyłam: "Biżuteria artystyczna. Kurs wytwarzania", Andrzej Bandkowski.

Ona i pozostałe pozycje, które posiadam będą mną kierowały w przyszłym roku. To moje drogowskazy.







Wiedzę z instrukcji prostych, podstawowych, a mi nieznanych, bo nie zajmowałam się taką biżuterią będę czerpać z Pinterest, gdzie założyłam i gromadzę wszelkie potrzebne tutoriale: http://www.pinterest.com/acoyaa/diy/
Zachęcam Was do korzystania z tych dobrodziejstw.
W kolejnym poście opisze kolejne hasło: historia. Jesteście ciekawi?
Tymczasem pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz