wtorek, 30 grudnia 2014

Upcykling 2015

Kolejny punkt w planach na 2015 rok, to Upcykling.

Zamierzam przerabiać niemalże wszystko co spotkam na swojej drodze i wykorzystać to do oryginalnych projektów biżuteryjnych.
Już jedną nogą jestem w tym temacie. Wykonałam kolekcję bransoletek z tkanin pozyskanych z różnych ciuszków. Kolekcja była na wystawie: “Druga Twarz Przedmiotu” podczas Wawa Design Festiwal 2014


Druga droga w tym kierunku, to wyroby z miedzi. Miedź pochodzi ze skupu złomu. Dostosowuję ją do własnych potrzeb. Jest więcej pracy przy takich projektach, ale to mi nie przeszkadza. Cieszę się, że udało mi się coś "uratować" przed recyklingiem.



Dla lepszego zrozumienia pojęcia recykling i upcykling, dla chętnych znalazłam ciekawy artykuł: http://aerisfuturo.pl/pl/i.123.id.797.0/Upcykling,_czyli_nowe_na_cz%C4%99%C5%9Bciach_starego.html

Zapraszam 
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz