środa, 28 stycznia 2015

Czarne futerko i Swarovski - 28 z 365 kolczyki w 2015 roku

 28 stycznia i dwudzieste ósme kolczyki w ramach wyzwania: 

365 kolczyków w 2015 roku

Czarne futerko i Swarovski.


 

Śmiać mi się chce jak się na nie patrzę. Takie małe dwa czarne kocięta z wyłupiastymi oczyma. Te kolczyki i pierścionek (poniżej) zostawiam sobie. Już wiem w jakich okolicznościach ten komplet założę. Ładniejsze zdjęcia zrobię jutro, bo już ciemnica i nic dobrego nie wychodzi. 


Źródło: Instagram

Pierścionek z czarnego futerka i Swarovskiego. Dawno, dawno temu zgubiłam srebrny kolczyk z pięknym kryształkiem Swarovskiego. Został jeden. Leżał sobie w szkatułce i czekał.  Uchwyty ucięłam, końcówki opiłowałam i wreszcie zrobiłam. Pomysł na pierścionek chodził za mną już dawno, aż do dzisiejszego dnia.


Ładniejsze zdjęcia zrobię jutro, bo już ciemnica i nic dobrego nie wychodzi. 
Pozdrawiam
Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz