środa, 28 stycznia 2015

Czas na porządki - jak przechowywać różne tkaniny?

Kochani, obiecałam post, a w nim kolejna poradę jak sobie usprawnić życie.

Wiecie już, że oprócz biżuterii z minerałów, miedzi i takich tam innych wykonuję także ozdoby z materiałów wszelakich. Mam nieskrywaną słabość do tkanin. Uwielbiam robić broszki, bransoletki mankiety.

Nazbierało mi się tych tkanin bardzo dużo. Do tego kordonki, koronki, taśmy itd. Utrzymać z tym wszystkim porządek do tej pory było dla mnie nie lada wyzwaniem. Powiem szczerze - panował wieczny bałagan.

  Do czasu.
Moja koleżanka Beata przekazałam mi sposób wspaniałej artystki Beaty Jarmołowskiej http://beatajarmolowska.blogspot.com/:


Tkaniny należy zrolować, obwiązać gumką, wstążka czy czymś co tam macie w dostatku. Najlepiej przechowywać poukładane kolorystycznie, u mnie są poukładane w szufladach.


Tak też zrobiłam i nadal w wolnych chwilach robię z pozostałymi tkaninami.
Jest porządek, Tkaniny są poukładane, zajmują mniej miejsca i łatwiej je odnaleźć.
Jak dla mnie jest to sposób rewelacja!


Zachęcam Was do skorzystania z pomysłu.
Pozdrawiam mocno
Beata


PS. Same Beaty. Czy to może o czymś świadczyć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz