wtorek, 28 kwietnia 2015

Wisior w stylu Boho

O, przepraszam. Skłamałam, ale zupełnie nie chcący.

Zrobiłam wisior.
Kilka miesięcy temu zrobiłam wisior  i zapomniałam o nim. Chyba go nie pokazywałam, sama nie wiem.







Dla mnie to ewidentni wisior w stylu Boho.
Napiszcie czy Wam się podoba. Ciekawa jestem Waszej opinii.

Ostatnio różne pomysły przychodzą mi do głowy i sama szukam jakieś prawidłowości, jakiegoś klucza do tych swoich prac i nie znajduje, niestety.
Jednego dnia kolczyki wire wrapping z bukietem kwiatów, innego surowy, rustykalny styl. Zazdroszczę innym twórcom jednej ścieżki, jednego stylu, ja nie potrafię. Nie potrafię skupić się tylko jednej metodzie. Każda z czasem mi się nudzi i szukam zmian, szukam czegoś nowego, innego. Taki niespokojny duch siedzi we mnie.
Tymczasem uciekam, bo dzisiejsze kolczyki nadal nie zrobione.

Pozdrawiam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz