czwartek, 28 maja 2015

148 kolczyki w 2015 roku - zmiana

148 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”
Miedź i opalit







Na temat tych kolczyków powiem tak: nie wiem co powiedzieć, takie wyszły. Możliwości mam ograniczone, ponieważ jak pamiętacie popsuł mi się palnik (zrzuciłam go niechcąco). Dzisiaj zamawiam kolejny. Trochę się zastanawiałam, ale już wiem na pewno, że będzie to kolejny Dremel. Ten miałam przeszło 8 lat i nigdy nie narzekałam. Nie psuł się. Działał bez zarzutu. Dopóki nie będę miała palnika dopóty bardziej skomplikowanych kolczyków raczej nie będzie. Taki mam zwyczaj, że wszystkie końcówki opalam. Kuchenka w kuchni to nie najlepsze rozwiązanie, ale zawsze jakieś.
Pozdrawiam

Beata

PS.
Dlaczego nikt mi nie napisał, że te kolczyki są takie brzydkie, brak w nich proporcji. Góra z kulą absolutnie nie pasuje. Jutro odcinam kule. Wole bez żadnych ozdób niż takie.

Dobranoc J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz