czwartek, 28 maja 2015

Urlop, webinar, biznes

Oprócz porządków, przeglądu szafy (tam na prawdę nie ma nic do noszenia, koszmar), miałam czas ma doskonalenie.

Uczestniczyłam w konferencji on – line (Webinar) nt.: „Jak skutecznie rozpocząć sprzedaż w Internecie”, którą prowadziła przemiła Pani, Katarzyna Ryfka – Cygan.



Swoją działalność i sprzedaż zaczęłam kilka lat temu, ale do tej chwili wykonałam tysiące błędów. Znam je, analizuję i wprowadzam zmiany. Nie rezygnuję z ciągłego doskonalenia się. Mam jeszcze wiele elementów, które muszę poprawić. Tak to jest jak człowiek nie wspomaga się doświadczeniem innych ludzi tylko sam przechodzi tę drogę (prawie na własne życzenie).  

Poza wszystkim to ja już na wstępie nie miałam spełnionego podstawowego czynnika: budżetu. Mój budżet równy był zeru. Do tego doszedł brak cechy przewidywania, później kilka złych decyzji i wszystko dalej potoczyło się jak lawina. To tyle w kwestii biznesu.

Tym bardziej Wszystkich zachęcam do wspomagania się wszystkimi możliwymi środkami pomocy, które ułatwią prowadzenie biznesu niezależnie od tego czego on dotyczy.
Czasy mamy ciężkie, rynek przesycony (moim zdaniem) i wiele firm niestety rezygnuje. Gdybym sprzedawała przysłowiową marchewkę, ubrania czy cokolwiek i byłaby to działalność polegająca tylko i wyłącznie na sprzedaży to prawdopodobnie zrezygnowałabym.

W moim przypadku jest to niemożliwe, ponieważ nie potrafię, nie mogę i nie chcę powiedzieć sobie, swoim dłoniom, że: „ już od jutra nie zajmujesz się wyrobem biżuterii”. Jak mam żyć bez rękodzieła, bez tego dłubania, skręcania, szycia, malowania itd. Nie potrafię.

Niemniej sprzedaż to sprzedaż. Musi być spełniony warunek, że jest to transakcja pomiędzy kupującym i sprzedającym. Klient będzie wiedział z kolei, że ja robię kolczyki jak mu to powiem. Jak powiem, jakich użyję narzędzi, gdzie, za pośrednictwem jakich mediów  – o tym i wielu innych sprawach można dowiedzieć się na takich właśnie konferencjach, chociaż nie tylko. Osobiście wspomagam się stronami z zakresu marketingu i social media publikowanych w USA.  Tam te informacje podane są bardzo przejrzyjcie, krok po kroku (prościej chyba się nie da).

Dzisiejsza konferencja przypomniała mi o tym, co ja już zdążyłam zapomnieć, a nawet w niektórych przypadkach bagatelizować sprawy, które są bardzo istotne.

Jeśli ta tematyka Was interesuje to zajrzyjcie na stronę Pani Katarzyny:http://ecomotive.pl/, a także YouTube: https://www.youtube.com/user/KasiaCyg, gdzie znajdziecie wiele ciekawych filmów, instrukcji. 
Polecam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz