wtorek, 30 czerwca 2015

181 kolczyki w 2015 roku - Miedź i cytryn

181 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”
Miedź i cytryn





Dzisiaj proste można powiedzieć, niemalże klasyczne koła z miedzi.
Tym razem jednak zrobiłam mały eksperyment. Miedź opaliłam jeszcze na zakończenie, by otrzymać różne jej kolory na powierzchni. Teraz kolczyki mienią się kilkoma barwami.
Tak mnie ta prehistoria wciągnęła, że znowu chce mi się robić proste, klasyczne kształty. Znowu mam w głowie minimalizm. Ale te proste kształty są w historii bardzo krótko, później mamy cudowna biżuterię, pełną zdobień, ornamentów. Coś, czego niestety nigdy nie będę potrafiła zrobić, niestety. Póki co pracuję z miedzią i jeszcze jakiś czas tak będzie, tak myślę.
Pozdrawiam Was mocno, uciekam do pracy.

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz