piątek, 7 sierpnia 2015

219 kolczyki w 2015 roku

219 kolczyki w ramach wyzwania: 

„365 kolczyków w 2015 roku”



  

Chyba dzisiaj przesadziłam. Na jesień jeszcze za wcześnie, ale cóż – zrobione, to są.

Ostatnio nic ambitnego nie wykonałam. Jestem z siebie niezadowolona, ale remont to raz, upały to dwa i ogólna niemoc jakaś, to trzy. Cały czas jeszcze pracuję nad nowym projektem, ale ostatnio też „z doskoku”. To nic. Niedługo koniec wakacji, życie wróci do stałego rytmu to ja będę pracować inaczej. 

Tymczasem z powodu upałów, które znoszę bardzo źle, postanowiłam zmienić swój rytm dnia i nocy. W ciągu dnia nie mogę nic zrobić, dlatego będę pracować wieczorami i nocą, a odsypiać w dzień wtedy, gdy i tak jestem bezproduktywna. Zobaczymy czy uda mi się taka zamiana.

Teraz życzę Wam spokojnej nocy. Pozdrawiam :)

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz