czwartek, 26 listopada 2015

330 kolczyki w 2015 roku - lawa wulkaniczna

330 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”
Lawa wulkaniczna




Po tych żywych i radosnych kolorach pomyślałam sobie o zieleni, chociaż osobiście za nią nie przepadam. Za oknem – ok.: roślinki, drzewa, owoce, warzywa, kwiaty – ok., ale ubrania już niekoniecznie. Tak się zastanawiam, czy ja w ogóle coś w tym kolorze mam.

Nie ma zmartwienia. Jutro powrót do radosnych kolorów różu, wiśni, fioletu itp.
Na stole mam poupinany szalik. Powiem tak: chyba ze dwie godziny, jeśli nie więcej przymierzałam tkaniny, dobierałam dodatki i cały czas to nie było to. Miałam pomysł, ale póki co nie mam do niego serca, „odłożyłam na półkę”. Ale szalik, a raczej letni szaliczek powinien powstać, może nawet jutro? Nie, w jeden dzień to chyba nie, ale na sobotę to kto wie.

Tymczasem życzę miłej nocy i uciekam do łózka.
Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz