poniedziałek, 23 listopada 2015

Kolejne mankiety. Może do romantycznego szala?

Co powiecie na fikuśne mankiety z tiulu?

Tak się składa, że pasujące do romantycznego szala: http://acoya-jewellery.blogspot.com/2015/11/romantyczny-szal-juz-na-etsy.html

Zostały kawałki tiulu, to złożyłam, spięłam, zszyłam i są.
Można je nosić zupełnie inaczej, bez kompletu, można do nich coś przypiąć. Nie robiłam już dodatkowych ozdób, aby nie przedobrzyć. W połączeniu z szalem powinny być na drugim miejscu, a nie w centrum uwagi.
A oto i one:




 Tymczasem pozdrawiam. Będę jeszcze z kolczykami, ale później, dużo później.
Teraz zaszalałam i szyję coś o co siebie bym nigdy nie podejrzewała. Praca spontaniczna, powstaje stopniowo, na manekinie. Od początku do końca nie wiem jak ma wyglądać. Zobaczy się – ma być szalona. Ciekawe czy mi się uda, w moim wieku. Haha

Beata

PS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz