poniedziałek, 23 listopada 2015

327 kolczyki w 2015 roku

327 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”




Dzisiaj taki kwarc różowy.

Powiem Wam szczerze, mam drugi w tym roku moment kryzysowy: nie mam ochoty na wykonywanie biżuterii. Teraz szyję. Dzisiaj uszyłam taką mini tunikę, bluzeczkę, czy może narzutkę – coś w tym rodzaju. Przygotowywałam i nadal to robię nowy szal do szycia, a kolejny jest w stopce maszyny, uwiązany czeka na dalsze szycie. Teraz chce mi się szalonych projektów z materiału. Pracownia wygląda jak zakład krawiecki, hurtownia tkanin i pasmanteria w jednym. Czuję się w tym wszystkim cudownie. Z czasem tkaniny mnie zmęczą i pewnie wrócę do miedzi, ale póki co chce się cieszyć szyciem dla Was.

Pozdrawiam i miłej nocy życzę :)

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz