czwartek, 17 grudnia 2015

351 kolczyki w 2015 roku. Cytryn, miedź i cyna

351 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”
Cytryn, miedź i cyna bezołowiowa



Nie wytrzymałam. Lutowanie jest jak uzależnienie, cyna jak narkotyk. Nie mogę się doczekać kiedy ten Mikołaj mi ją przywiezie. Z Laponii do Polski trochę daleko, zwłaszcza na saniach.
Tymczasem robiąc porządki znalazłam jej odrobinę, jakieś 2 – 2,5 cm L i zrobiłam sobie! kolczyki z cytrynem.

Porządki rozpoczęte, ale czy ja zdążę do świąt, tego chyba mędrcy nawet nie wiedzą.

Pozdrawiam
Beata

PS.
Jeszcze dwa słowa o cytrynie. Wiele lat temu, gdy zaczynałam swoja przygodę z biżuterią pojechałam pierwszy raz na Targi Minerałów do Warszawy. Pojechałam z moim małym jeszcze synem. Co tam się działo. Oboje przeżywaliśmy każde stoisko. Mój syn był zauroczony kamieniami z których wykonuję biżuterię i z każdej partii zamówionych kamieni coś sobie wybierał. W Warszawie było prawie podobnie, mówię prawie, bo chciał mieć wszystkie kamienie, które mu się spodobały, ja zresztą też. Wpadaliśmy w zachwyt nad kolejnym klejnocikiem i kolejnym. Wtedy zobaczyliśmy cytryny. Były jak zaczarowane sznury korali: błyszczące, ciepłe, soczyste. Wyglądały jak apetyczne winogrona. Emanowało z nich tyle ciepłej energii, słońca, radości, że nie mogłam się oprzeć i kupiłam sznur cytrynów. Oczywiście jeden kamień był dla syna. Od tamtej pory mam bardzo osobisty sentyment do tych kamieni. Dobrze, że sobie o nich przypomniałam. To znaczy, nie zupełnie tak było. Gdy myślałam o dzisiejszych kolczykach, a było to już po znalezieniu cyny, to pomyślałam od razu o cytrynach, o krystalicznym cieple tych kamieni. Ich delikatność w połączeniu z surowym metalem, jeszcze oksydowanym wywołuje u mnie bardzo dziwne uczucie – uczucie dopełnienia całości. Kobiecej delikatności z męską siłą. Wielokrotnie pisałam Wam o moim dążeniu w pracach do osiągnięcia takiej równowagi. Dla mnie te kolczyki taką posiadają. 
Zrobię dla Was takie kolczyki i bransoletkę. Co Wy na to?

Na dzień dzisiejszy mogę Wam zaproponować cytryn w takiej oto biżuterii:


http://pl.dawanda.com/product/92407719-miedziane-kolczyki-z-cytrynem
http://pl.dawanda.com/product/92012959-miedziane-kolczyki-z-cytrynem-acoya-jewellery

http://pl.dawanda.com/product/92412491-miedziane-kolczyki-z-cytrynem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz