czwartek, 17 grudnia 2015

Jak skorzystać z kuponu rabatowego w sklepie Acoya Jewellery na DaWanda?

Kochani,
Wyspałam się. Spałam 12 godzin, wyobrażacie sobie to. Tyle godzin bez przerwy. Byłam zwyczajnie zmęczona. Dzisiaj jestem rześka i wypoczęta, ale tak jak powiedziałam koniec pracy w pracowni na rzecz innych zajęć.

Zauważyłam, że moi klienci nie korzystają z kuponów rabatowych w sklepie, a to jest dodatkowa okazja, aby za towar zapłacić mniej. Zrobiłam więc krótki tutorial:

Jak skorzystać z kuponu rabatowego w sklepie Acoya Jewellery na DaWanda?
http://pl.dawanda.com/shop/Acoya

Kupiłam sobie kolczyki.
Na kolejnych zdjęciach krok po kroku prześledzę proces dokonywania zakupów. Na co zwrócić uwagę, gdzie wpisać kod rabatowy.
Kod rabatowy: Pierwszezakupy to – 25% od ceny zakupów, to nie jest mała kwota.
Kod ważny jest do końca roku. Do wykorzystania przez klienta jeden raz, właśnie przy pierwszych zakupach.

A oto i instrukcja:
Czerwonym kolorem pisaka zaznaczyłam istotne rzeczy.

1. Spodobały mi się błękitne kolczyki i to właśnie te kolczyki kupię:


2. Wchodzę na stronę przedmiotu i zaznaczam: dodaj do koszyka:


3. U góry, po prawej stronie jest mój koszyk. Więcej zakupów tym razem nie robię, więc klikam w mój koszyk:



4. Otworzył się mój koszyk. Naciskam: Kup teraz (po prawej stronie, zielony pasek):


5. Teraz, po lewej stronie wybieram sposób płatności PayPal lub przelew bankowy.
I tutaj, na tej stronie właśnie wpisujemy kod rabatowy. Na dole, po środku raczej jest miejsce na wpisanie kodu: KOD RABATOWY. Wpisujemy: Pierwszezakupy.

Po wpisaniu kodu, określeniu sposobu płatności naciskamy zielony przycisk: Sprawdź zamówienie:





6. Otworzyło się na kolejne okno, a w nim widać: wybrałam przelew bankowy (po lewej stronie).
Na środku, na dole bardziej, widać zaakceptowany kod rabatowy i kwota tego rabatu. Przy kolczykach za 15 złotych dało mi to 3,73 złotych rabatu. To chyba nieźle. Do zapłaty mam 11,25 złotych.

Wszystko jest ok. naciskam zielony przycisk: Złóż zamówienie:




7. I ostatnie okno dialogowe. Wybrałam przelew, więc pojawi się numer konta bankowego. Płacimy i czekamy na przesyłkę.
O zakupach, płatności, wysyłce zostaniemy poinformowani automatycznie przez DaWandę.








Mam nadzieję, że ta instrukcja pomoże Wam w dokonywaniu zakupów, ale przede wszystkim będziecie wiedzieli jak skorzystać z kodu rabatowego teraz i na przyszłość.
Życzę udanych zakupów :)

Pozdrawiam
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz