środa, 30 grudnia 2015

364 kolczyki w 2015 roku - Koral i miedź

364 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”

Koral i miedź 







Kolczyki są podobne do kolczyków 279, ale jednak inne. 


Wykonane inną metodą i to zupełnie przypadkiem, a nawet powiedziałabym, że spowodowane moim błędem czy raczej nieprzemyśleniem do końca procesu technologicznego – tak bym to określiła bardziej może technicznie.
Chciałam wykonać kolczyki do wisiorka ze zdjęcia poniżej, ale poszłam trochę „na skróty” i wyszły te, z których jestem bardzo zadowolona, ponieważ pokazały mi inną metodę.

 

Powszechnie uważa się, że wiele wynalazków, odkryć powstało z naszego dążenia do uproszczenia wielu czynności, z chęci ułatwienia sobie życia, podążania do celu łatwiejszymi drogami,  czyli jakby pośrednio z naszego lenistwa. Czy tak aby jest naprawdę?
 Prezentowane dzisiaj kolczyki są okazałe, dosyć duże i pięknie prezentują się w uszach – sprawdziłam. Mają jednak jedną wadę o której nie pomyślałam – są za ciężkie. To kolczyki do zaprezentowania się raczej, a nie do tańca, zabawy.
Jeszcze dzisiaj, teraz, natychmiast zrobię mniejsze, z mniejszymi kulkami i zobaczę czy będą spełniały  powyższe wymogi dotyczące wagi. Chciałabym, aby były kolczykami do codziennego „noszenia”.

Tymczasem pozdrawiam
Beata

PS.
Czy Wy wiecie, że to przedostatnie kolczyki z wyzwania: „365 kolczyków w 2015 roku”?
Bardzo się cieszę. Wygląda na to, że udało mi się przezwyciężyć swoje słabości.

PS.
Zrobiłam kolejne dwie pary kolczyków tą metodą. Kolczyki są mniejsze, z mniejsza kulką w środku, przez co lżejsze. Te idealnie nadają się do uszu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz