niedziela, 10 stycznia 2016

DaWanda, inwestycja i siedmiomilowy krok

Wstawiłam kolejne wisiory na DaWandę: http://pl.dawanda.com/shop/Acoya






W tym tygodniu stronę polubiło 5 osób, a nie zabiegam o to w sposób szczególny. Wygląda na to, że wisiory podobają się.
Zauważyłam wzrost zainteresowania sklepem i produktami. Dzisiaj mija dziesiąty dzień tego roku, nazwanego przeze mnie rokiem sukcesu. Dzięki bardziej zorganizowanej pracy zaczynam widzieć efekty. Malutkie, ale są. Nie widziałam ich w poprzednich latach mojej działalności.

Jeszcze jedno: kupiłam kolejne kamienie. Nie przejadam, nie przepijam i nie wydaję ani złotówki z pieniędzy firmy. Wszystko inwestuję. To są tak małe inwestycje, że nawet ten wyraz „inwestycja” nie pasuje, ale dla mnie to „siedmiomilowy” krok do przodu.

Idę już spać. Głowa mi puchnie od nadmiaru wrażeń. Nie jestem przyzwyczajona do takich emocji. Cenię sobie ciszę mojej pracowni, ale podjęte działania są firmie potrzebne tu i teraz.

Pozdrawiam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz