sobota, 2 stycznia 2016

Witajcie w Nowym Roku 2016

Witajcie Kochani w Nowym Roku

Dziwnie się dzisiaj czułam. Nie ma wyzwania, nie trzeba robić kolczyków. Jakoś tak pusto i smutno.

Zastanawiałam się nad pracą, blogiem. Lubię, gdy mam myśl przewodnią, wtedy konsekwentnie podążam dalej, a tak to nie wiem co mam z sobą zrobić.
Nie chciałabym pracować chaotycznie. Myślę o jakimś głównym temacie, może na każdy miesiąc – no nie wiem, zobaczymy.

Tak mi było nijak, że musiałam do Was napisać.

Dzień był leniwy i spokojny. Pełen relaksu i wypoczynku. Wieczorem jednak już nie mogłam wytrzymać i zaczęłam troszkę coś tam „dłubać”.
Zrobiłam (prawie) zawieszkę z cytrynem, lawą wulkaniczną i – uwaga: polnym kamieniem. Pasował mi jego kształt do kompozycji. Podoba mi się ta zawieszka.


 Teraz jestem w trakcje „sklejania” małych cytrynów. O tej zawieszce myślałam już czas jakiś. Będzie, bo jeszcze pracuję, w kształcie prawie prostokąta, z małymi kamykami w środku. Tutaj to jeszcze bardzo dużo pracy, ale może jutro przysiądę i skończę.
Poniżej małe co nie co, ale uprzedzam zdjęcia zrobione pod lampą, telefonem, na Instagramie:


Mam bardzo dużo pracy na komputerze: obróbka zdjęć, opisy i wstawianie produktów do sklepów o których Wam wspomniałam. Później udostępnianie „całemu światu” (troszkę przesadziłam z tym światem, ale wiecie o co chodzi). Ta praca wymaga ode mnie jeszcze większej siły i konsekwencji niż wyzwanie z kolczykami. Zdecydowanie bardziej wolę pracę w pracowni niż na komputerze i muszę prawie siłą (psychiczną) mobilizować się do pracy przy klawiaturze. Gdyby wszystko było już wstawione, uporządkowane, to wtedy pozostaje praca na bieżąco i jest ok. Trudno to jednak do mnie jakoś dociera i chce mi się choć trochę popracować twórczo. Rezultat jest taki, że te „trochę” zamienia się w długie godziny, a produkty nie wstawione. Dlatego chyba na jakiś czas, o ile mi się to uda odejdę od pracowni na rzecz spraw organizacyjnych w sklepach.

Teraz uciekam do swoich cytrynów.

Jeszcze raz życzę Wam wszelkiej pomyślności w Nowym Roku 2016.
Beata
.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz