poniedziałek, 1 lutego 2016

Kod rabatowy dla stałych klientów w 2016 roku na DaWanda

Już jest.
Kod rabatowy dla stałych klientów na rok 2016:




30% zniżki dla zakupów powyżej 100 zł.
Do tego wszystkiego jest jeszcze bezpłatna dostawa dla zakupów powyżej 100 zł. Oferta moim zdaniem jest bardzo atrakcyjna. Co o tym sądzicie?

Jak zostać stałym klientem, by móc skorzystać z kodu rabatowego?
Proste. Zrobić pierwsze zakupy. Później sprawa jest prosta. Do wszystkich swoich klientów osobiście wysyłam propozycję skorzystania z kodu rabatowego: „stalyklient 2016”.

Pisałam Wam kiedyś i nadal podtrzymuje swoje stanowisko w kwestii biznesu. Chcę swoich klientów rozpieszczać, ubierać, stroić, spełniać marzenia.
Pragnę, aby moja biżuteria choć na trochę wniosła do życia koloru, radości i zadowolenia. Jeśli mi się to uda, to będzie to mój osobisty sukces.

Pozdrawiam
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz