poniedziałek, 1 lutego 2016

Liliowo, fioletowo - a tu śnieg

Dziwna ta zima tego roku. Ostatni dni były prawie wiosenne, a dzisiaj…

Wstaję rano, a za oknem biało. Pada śnieg, ale jest ciepło. Równie szybko jak się pojawił to i znika.
Aura, aura, a życie toczy się dalej.

U mnie w pracowni dzisiaj liliowo, fioletowo i fiołkowo niemalże.


Ten kolor zawsze kojarzy mi się nostalgią. Tym razem porzucę jednak ten nastrój i zaproszę Was na DaWandę: http://pl.dawanda.com/shop/Acoya. Rozpoczynam wstawianie kolejnej partii kolczyków. Może na coś się skusicie.

Jeszcze dzisiaj wstawię również kod rabatowy dla stałych klientów. Rozmawiałam przed chwilą z moimi klientami i 30% przy zakupach powyżej 100 zł. jest ok. Był już taki kod rabatowy w ubiegłym roku, ale zakończył swoją żywotność, a ja zapomniałam o nowym. Kod rabatowy dla stałych klientów będzie opcją stałą do końca roku, o ile ja wytrwam do końca roku.

Co zrobić, aby stać się stałym klientem?

Stałym klientem zostajesz po pierwszych zakupach. Kod rabatowy wysyłam osobiście do swoich klientów, tylko i wyłącznie. Zapraszam :)


Tymczasem pozdrawiam i uciekam do kolczyków.

Beata

PS.
Przepraszam, wstawiłam tylko kilka par kolczyków, po czym spedziłam 6 godzin na Izbie przyjęć. Nie, to nie ja. To rodzina, ale wszystko w porządku. Jak ulga ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz