poniedziałek, 30 maja 2016

Uwaga - niespodzianka

Wielokrotnie pisałam Wam, że przygotowuję coś nowego – pewnego rodzaju niespodziankę.

Po prawie pięciu latach działalności pracowni Acoya Jewellery, po wielu otwartych i zamkniętych sklepach, zawieszaniach i odwieszaniach działalności wreszcie przyszedł czas na stabilizację. Pora na własny sklep.
Długo nosiłam się z tym zamiarem. Długo myślałam jak, gdzie i kiedy otworzyć. Jaki ma być ten sklep. Co chcę robić i sprzedawać. Wydaje mi się, że już wiem. Nie przyporządkuję się do jednego rodzaju biżuterii, jednego nurtu – nie potrafię tak, po prostu. W jednej chwili mam ochotę na coś delikatnego, innym razem pociąga mnie ciężka biżuteria. Wstaję i mam ochotę pracować z kamieniami. Po wielu godzinach pracy chcę kuć miedziane bransoletki, a później nabierać sił przy relaksacyjnym szyciu kwiatów z materiału.  Mam tysiąc pomysłów na minutę. Niektóre z nich udaje mi się zrealizować i wtedy pokazuję je Wam z nadzieją, że przypadną Wam do gustu.
Cieszę się z każdej pracy, z każdego wisiorka, bransoletki czy kolczyka. To moje życie. Daje mi siłę, radość i satysfakcję.

Gdy później słyszę od klientki: „Przyjechałam tu specjalnie dla Pani, po wisiory” – to prawie rozpływam się z radości. To mnie mobilizuje do dalszej nauki i ciągłego doskonalenia.

Wracając do sklepu – otwarcie planuję już na dniach. Trochę dziwnie to sobie zaplanowałam, ponieważ w tym roku dużo wyjeżdżam. Chcę poznać Was osobiście, rozmawiać o mojej pracy i poznać Wasze gusta, pragnienia i oczekiwania. To ma dla mnie bardzo duże znaczenie. Wszystkie uwagi zapisuję i staram się dostosowywać, chociaż w części do Waszych upodobań.   
Sklep będzie nietypowy: tylko 20 produktów, co tydzień innych. Na początek planuję wprowadzać do sprzedaży takie mini kolekcje, mające wspólny mianownik: kolor, kamień lub rodzaj. Zobaczymy jak to wyjdzie w życiu.
Na początek – kolor różowy. Już kiedyś pokazałam Wam kolaż biżuterii w tym kolorze i zauważyłam, że podoba się Wam. Na wiosnę i lato kolor idealny.



Już nie długo, już za kilka dni otwarcie sklepu Acoya Jewellery- na reszcie! Zaglądajcie tu do mnie po kolejne nowinki.
Pozdrawiam ciepło J

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz