czwartek, 30 czerwca 2016

Kwiaty z sercem, serce z kwiatami

Kwiaty podarowane z sercem, to najmilszy prezent dla kobiety.
Gdy jeszcze owe kwiaty nie zwiędną, można je nosić, powiesić w sypialni, patrzeć i pamiętać -  to już z całą pewnością, są to kwiaty dla Ciebie.


Zobaczcie wisiorek w kształcie serca z bukietem kwiatów w środku:


 


Zrobiłam kolejną partię szklanych wisiorów. Tak na prawdę to po części na zamówienie. Miały być chabry i niezapominajki. Chciałam, aby klientka miała większy wybór i zrobiłam ich kilka - pokażę je Wam jutro.
Przy okazji tych wisiorków, zupełnie przypadkiem, jakby z natchnienia chwili powstał wisiorek z bukietem kwiatów w środku. Mam jedno zastrzeżenie: wstążeczka. Z jednaj strony chciałam, aby była taka sama jak w bukietach prawdziwych; z drugiej nie pasuje mi jej połysk. No ale cóż, na coś trzeba było się zdecydować. Następny bukiet będzie nieco inny.
Teraz już uciekam, zostawiam Was z serduszkami.

Pozdrawiam
Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz