wtorek, 12 lipca 2016

Moje Boho

Jeśli szukasz delikatnej, subtelnej kobiecej biżuterii, to nie czytaj tego postu dalej.
W zbliżającej się kolekcji bransoletek: „Moje Boho”, tego nie znajdziesz.




Tu będzie raczej wszystko oprócz delikatności.
Pracuję nad kolekcją „z pazurem” – taką mam nadzieję.
W pracowni wyjęłam na stoły wszystko co mam i zamierzam z każdego owego medium skorzystać w ten czy inny sposób.
Na powyższych zdjęciach mała zjawka tego co akurat jest na tapecie. Jeszcze wiele jest do zrobienia, ale po woli.  Będą wszystkie kolory, wszystkie ich kombinacje.  Kamienie, koraliki, szkło, akryle, drewno, sznurki, tkaniny, mulina, metal – jednym słowem wszystko co posiadam.

Mam przerwę na kawę, to pomyślałam sobie, że Wam o tej kolekcji dwa słowa napiszę. Zostawiam Was z tymi zdjęciami, uciekam do dalszej pracy.
Pozdrawiam

Beata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz