wtorek, 12 lipca 2016

Żmijowiec zwyczajny

Po nocnej burzy poranek przywitał mnie ożywczym, chłodnym powietrzem, co po wczorajszym upale przywitałam z wielka ulgą i radością.
Jest cudownie.

Rano wybrałam się do sklepu i jak zawsze wróciłam z kwiatami wszelakimi uzbieranymi po drodze.
Chciałam się zatrzymać na chwilę by pokazać Wam żmijowca zwyczajnego, który zawsze kusi mnie  swoim kolorem i kształtem kwiatów (już raz wspominałam o nim na blogu).


 


Zrobiłam wisiorek z żmijowcem, ale wtedy jeszcze go nie znałam, nawet nie wiedziałam, że to żmijowiec. 

http://acoyajewellery.pl/kategoria/szklane-wisiory/niebieskie-kwiaty

Zamierzałam napisać słów kilka o żmijowcu, ale gdy dotarłam do źródeł, to zorientowałam się, że to nie jest zwyczajny chwast tylko roślina o dużej tradycji i zastosowaniach onegdaj i dziś.
Dlatego wstawiam tylko zdjęcia, a szczegółowy artykuł napiszę w terminie późniejszym.
Sama uciekam do pracy.

Miłego dnia Wam życzę i pozdrawiam

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz