wtorek, 24 listopada 2015

328 kolczyki w 2015 roku

328 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”
Agat i miedź



"Coś mnie bierze”, „Trzęsie mnie zimno" – ale wyrażenia. Ciekawe jak tłumacz sobie poradzi? Haha
Słuchajcie: przeziębiłam się. Źle -  to jeszcze nie w pełni czas dokonany i mam nadzieję, że się nie dokona, ponieważ zrobię wszystko, a by nie chorować. Kąpiel we wrzątku, tabletka, syropek z malin, grube skarpety, „poczwórne” ubranie na noc i takież same przykrycie. Nie dam się! Za nic!
Uciekam do wrzątku, a Wam życzę miłego wieczoru
Beata


PS. Jeszcze jedno: kota przywiążę do stóp, aby je ogrzewał. Nie, nie - żartowałam. Pusia i bez przywiązywania garnie się do stóp. Wieczorem głośno upomina się o pościelenia dla niej łóżka. Takie czasy, takie wygody, takie zwyczaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz