środa, 25 listopada 2015

Choroba. Bluzka. DaWanda. Amazon

Kochani,

Mam dla Was cztery wiadomości:

Po pierwsze: jestem zdrowa. Mój sposób zapobiegania chorobom póki co jest niezawodny.

Po drugie: pracuję teraz nad bluzeczką, cały czas ją kończę i skończyć nie mogę. Coś przyszywam, doszywam i cały czas nie mogę się od niej oderwać. Już Wam pisałam, że skończyłam, a jednak nie skończyłam. Codziennie, gdy wchodzę po nocy do pracowni to mam jeszcze jeden pomysł, którego rezultatem jest wielogodzinne szycie ręczne.
Co to jest, jaka była geneza napiszę jak już skończę.


Po trzecie: od 1 grudnia wracam do swojego sklepu na DaWanda: http://pl.dawanda.com/shop/Acoya

I po czwarte: zgłosiłam swoją aplikację jako rękodzielnik sprzedawca na Amazon. Zobaczymy czy spełniam wymogi.

Teraz zmykam do pracy, a Wam życzę miłego popołudnia.

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz