środa, 25 listopada 2015

329 kolczyki w 2015 roku

329 kolczyki w ramach wyzwania:


„365 kolczyków w 2015 roku”





Zrobiłam kolczyki pasujące do bluzki, która póki co jeszcze nie skończona.
Bluzka, narzutka, czy coś w tym rodzaju z jednaj strony ma ramiączko, a z drugiej opadający nie zszyty rękaw, który obszyłam kwiatami. Dodałam tasiemek i pasków materiału. Jeszcze trochę podocinałam skrawków materiału i doszyłam.
W zasadzie skończone, ale pomyślałam sobie, że jednak doszyję granaty z tyłu i trochę koralików z przodu. Tak czy inaczej jutro będzie gotowa do prezentacji.
Bluzka w stylu boho, hippie, gypsy.


Teraz już uciekam.
Pozdrawiam
Beata

PS.
Za oknem zimno, a ja jak zwykle "jak nie ludzie", robię coś innego. Tym razem letnią bluzkę. Pocieszam się tym, że nie na całej kuli ziemskiej jest zimno i zbliża się zima. Mam ochotę na boho, na kwiaty i kwiaty muszą być.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz